Trött?

God natt på er.
Ligger i sängen. Orhan sover bredvid. Tamar snartkar i en låda vid elementet! I morgon ska jag upp i ottan... Egentligen behövde jag inte riktigt det. Men jag ger Orhan sällskap till Mariestad och kan sedan hälsa på syster och systerson lite! :)
Ska på möte med arbetsförmedlingen!
Kul va?
..
Får se hur det går. Borde ju ha sömn att ta igen. Men jag vaknade före nio i morse. Var som halvt sovande och halvt vaken tills Orhan rusade in med ett mail. XD
Så antingen är jag en supermänniska som inte alls behöver ta igen. Eller så kommer jag ta igen det senare i veckan? Eller, mest troligt, så är jag supertrött i morgon!
Så nu ska jag sova för att helt enkelt undvika det sistnämnda scenario!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0