Vatten...

God morgon...
Drömde att vi hade problem med avloppet i kapellet. Jag pappa och Orhan skulle byta sida på något som släppte ut vatten på övervåningen. vi fick dyka ner i en bassäng som fanns gömd under golvet i sovrummet. Jag verkade vara smartast och förstod ganska snabbt hur de skulle bytas. (hehe)
Hände massa kusliga saker också.. men de minns jag inte nu riktigt. Minns att jag var ensam hemma med Tamar. OCh att jag var rädd. 
Sedan gjorde jag risgrynsgröt och saghetti med köttfärsås. vilket Ulrika vägrade äta utan gick surt runt där nere.. Medan pappa slukade glupskt...
..
..
Jag vaknade först idag... Eller egentligen tror jag inte det. För jag minns att Orhan klappade på mig mitt i natten och log. Eller tidigt på morgonen menar jag.
Men nu sover han.. stenhårt!
Så jag ska underhålla mig vid datorn i väntan på att han vaknar så vi kan dela de stora kakan de lagt in här till oss som frukost haha... :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0