Affär!

Idag var vi till en större butik. Jag trodde vi skulle till ett köpcenter men det var en hederlig matbutik a la större storlek med andra varor. Storhandel!
Jag hittade i alla fall en kakform vilket jag alltid tänkt köpa. Här kostade det typ hälften så.. helt klart värt! haha.
..
Har tänkt på det. Finns inte några större butiker här. Billiga stora klädbutiker. Nej nej.. Kanske inte är den största staden i Italien men jag tänker ju på Sverige. Där klämmer de ju in ett Lindex HM eller Gina tricot i varje liten småby de kan hitta! haha.. Detta ställe skulle jag jämföra med Skövde i alla fall!
Men nej.. massa små gulliga märkesaffärer, Apdyrt. Ja, jag skulle säkert kunna traska ut och hitta en affär med bara Gucci eller nåt!
Eller såna där superrea ställe. Allt för 2 euro typ! Lite spejsig stil för mig!
Hur som helst. Jag kommer mig inte för att gå in någonstans. Jag vill ha en stor butik med ordning och reda och normala priser. Kanske lägre eftersom jag är i Italien! Men sånt kanske bara finns i Rom?!
..
Nu är det vila här! Jag rätt bra i natt. Lite för bra. Tror jag tog igen alla sämre nätter. Jag somnade när Orhan tittade på fotboll. Alltså långt före tolv! haha I en mycket obekväm position. Nackont a la mardröm!
Sedan vaknade jag inte förrän efter tio! Usch! Tycker det är pinsamt att sova länge borta. Särskilt där alla vaknar sju eller nåt! haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0