Klimt!



 Tog fram mina akvareller och med inspiration från Gustav Klimt.  Har ju förut målat av "Kyssen" som en present till Orhan på alla hjärtans dag. Plötsligt insåg jag att det är ju en fantastiskt rolig stil att måla på! Så fick inspiration och gjorde två som gulliga kvinnor i samma stil! :) haha (gulliga och gulliga)
http://petraceciliasundqvist.blogg.se/2011/february/love-love-love.html#comment
Där har ni länken till när jag målade av kyssen! :)

(Jag vet av erfarenhet att ni inte kommenterar om jag lägger ut bilder som jag hoppas få kritik på så jag säger. Tack för era värmande tankar. Och intressant att inte få veta varför ni ogillar dem!)


Kommentarer
Postat av: Camilla Rosén

så fina! vad duktig du är!! kram

2011-05-20 @ 16:44:54
URL: http://kreativacamilla.blogspot.com
Postat av: Pia Samuelsson

Måste bara säga att jag älskar den första bilden! Kan verkligen föreställa mig hur bra den skulle passa på min vägg i min framtida stuga :P

2011-05-21 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0